Photos
    Loading

    SN HOOK double barb fishing rigged hooks

    € 3.00

    Designed for trout anglers using natural bait.

    More details
    SKU: S126167 (1858608)
    Select a color:
      Select a size :
    Size Guide

    Available online

    Delivery in 7 to 8 days

    Product benefits
    1. Easy assembly / dismantling
      The loop on the leader enables simple hook attachment.
    2. Traction
      The long shank of the hook allows live baits to be attached, even fragile ones.
    Details
    • Product type
      Rigged hooks
    • Use
      Trout
    • Quantity
      10 per pack
    Product feature
    1. Composition
      10 red double barb long shank hooks Each hook is rigged with a 50 cm leader in the Pyrenean fashion. AVAILABLE SIZES Hook No. 4 with 22/100 leader Hook No. 6 with 20/100 leader Hook No. 8 with 18/100 leader Hook No. 10 with 16/100 leader
    Product testing
    1. Composition
      Structure : 100.0% Steel Backing : 100.0% Polyamide (PA) Coating : 100.0% Epoxy
    2. Storage advice
      Store in a dry place.
    3. Product catchline
      The long hook shaft and micro buckles on the shaft enable simple and effective placement of live bait such as worms.
    Product reviews
    / 5
    15 reviews
    13 users recommend this product
    Write a review
    • Super ces hamecons

      14/09/2018
      Jean-Pierre (France)
      Used for 2 to 8 weeks
      je cherchais depuis un bon moment ce type d'hameçons avec ce diamètre de fil correspondant. Premier essai en rivière : aucun raté et une très belle pêche de truites. J'ai fait la différence avec mon coéquipier qui lui a eu des ratés car truites non mordeuses vraiment.je lui ai donné un hameçon. Incroyable : il a fait des truites. Je conseille vivement à condition d'avoir la technique de présentation et de ferrage avec ce type d'hameçons
    • hamecon

      31/08/2018
      Thierry (France)
      Used for 1 week or less
      très bon
    • RAS

      25/07/2018
      Tony (France)
      Used for 1 week or less
      Conforme
    • Hameçon

      17/07/2018
      clement (France)
      Used for 2 to 8 weeks
      Très mauvaise qualité ,se cassent
      Response of the brand
      Bonjour,
      Je tiens à vous remercier pour le partage de votre avis sur nos hameçons montés Truite "double barb". Vos avis nous sont particulièrement utiles pour contrôler, améliorer et concevoir des produits destinés aux pêcheurs.
      Il est complètement anormal que les bas de lignes cassent, je m’excuse pour cela et je vous invite à ramener ce sachet d’hameçons montés lors de votre prochain passage dans un de nos magasins afin qu'il vous soit échangé.
      Il est fort probable que les bas de lignes que vous avez acheté aient un défaut, nous allons suite à votre avis, analyser avec attention tous les retours que nous avons sur ce produit.
      Bien cordialement,

      Nicolas
      Chef de produit Pêche de la Truite
    • Nickel!

      29/06/2018
      Olivier (France)
      Used for 3 to 6 months
      Au top!
    1. 1
    2. 2
    3. 3